До системи SAP висуваються жорсткі вимоги щодо надійності та відмовостійкості, в ній зосереджена вся господарська і фінансова діяльність компанії, і будь-який простий веде до великих збитків. В ідеалі система повинна працювати 24 години 7 днів на тиждень. Виконання таких вимог — непросте завдання.
Основною причиною збоїв в інформаційних системах є так званий «людський фактор» — недостатній рівень кваліфікації користувача програмного продукту. Як результат — аварії та простої системи, здатні привести велику компанію до багатомільйонних збитків.
Єдиною гарантією від подібного розвитку подій є послуги компанії, що займається супроводом продуктів SAP.
Діяльність компанії Benoy
Ми пропонуємо вашій увазі комплексні послуги з підтримки користувачів, супроводу і розвитку функціональності системи SAP ERP:
- оперативну підтримку;
- консультації від сертифікованих професійних фахівців для забезпечення комфортної роботи з системою SAP кожного клієнта;
- ефективне і швидке реагування на зміну бізнес-процесів компанії, ініціативні рекомендації щодо оптимізації архітектури системи, з урахуванням змін вимог законодавства;
- підвищення ефективності використання ресурсів внутрішньої команди клієнта;
- моніторинг і оцінку ефективності обслуговування системи на основі статистичної звітності за зверненнями клієнта;
- перехід з глобальної підтримки на підтримку українського партнера, який володіє компетенцією в області локалізації системи, наслідком чого є підвищення швидкості обробки інцидентів і зниження ризиків для бізнесу.
Наша компанія є єдиним золотим партнером SAP в Україні. Тільки у нас для клієнтів доступні найвищі рівні супроводу продуктів SAB, включаючи такі популярні і необхідні для бізнесу рішення, як SuccessFactors, IBP і S / 4HANA.
Принципи нашої роботи
Класична професійна організація підтримки користувачів вимагає професіоналізму і високої відповідальності від кожного члена команди.
- Едіний контактний центр приймає звернення по інцидентах і запитам на зміну безпосередньо від кінцевих користувачів. Заявки подаються через систему реєстрації та обробки звернень, що функціонує максимально швидко. На цьому етапі співробітники можуть запропонувати користувачам рішення за типовими і загальних питань.
- Більш складні функціональні проблеми негайно перенаправляються до вузьких спеціалістів по модулях і функціональності системи SAP, які в змозі вирішити більшість проблем, що виникають у користувачів.
- При виникненні особливо складних ситуацій, що вимагають глибоких знань в предметній області або зміни методології, залучаються фахівці експертного рівня.
Спільна робота всіх рівнів супроводу програмних продуктів SAP задовольняє будь-які запити клієнтів.