«Алло, здрастуйте! Я хочу у вас замовити … » – саме ця фраза стає справжнім порятунком для багатьох кафе та ресторанів у період пандемії коронавірусу, коли всі заклади громадського харчування постійно закриваються на карантин. Саме доставка готової їжі дозволяє малому та середньому бізнесу залишатися на плаву. Вести бізнес в карантин – непросте завдання для багатьох підприємців. Але що робити тим, хто хоче запустити свою справу в такий непростий час і максимально захиститися від ризиків? Рішення є – бізнес франшиза в популярній і прибутковій сфері, яка функціонує навіть в умовах карантину.
Актуальність франчайзингу в карантин
Франчайзинг вже давно визнано найбільш простою і зручною моделлю для запуску малого або середнього бізнесу. Франшиза, купити яку можна в найбільш перспективній сфері для певного населеного пункту, дає можливість підприємцям зменшити ризики до мінімуму і дати швидкий старт новій справі. Власнику бізнесу, що працює за франшизою, не потрібно замислюватися про створення власної справи з нуля, а також вкладати великі суми в аналіз затребуваності та рентабельності пропонованого продукту або послуги на ринку. Про все це, а також про маркетинг і оптимізацію бізнес-процесів подбає франчайзер.
Під час карантину, коли всі заклади громадського харчування закриті, найбільш вигідним, доцільним і прибутковим рішенням стає відкриття доставки готової їжі. Коли люди не можуть відвідати улюблені місця, повеселитися або зустрітися у великих компаніях, а всі веселощі обмежуються походом в магазин, так важливо дати їм те, що допоможе зробити простий сірий день на самоізоляції святом. І тут дуже доречною виявляється японська кухня – її люблять практично всі. Традиція замовити суші вже глибоко вкоренилася серед різних верств населення, які обирають японську кухню як в звичайні дні, так і в свята особливо.
Мало хто замовляє додому пасту карбонара або салат цезар, які в боксах для їжі виглядають не так ефектно, як в ресторані, через що втрачається задоволення від трапези. Суші та роли ж завжди виглядають ідеально і радують не тільки відмінним смаком, але і естетичною привабливістю, що дозволяє їм прикрасити будь-яке свято. Можна зробити висновок, що доставка готових страв японської кухні – це неймовірно затребувана і окупна бізнес ідея, яка виживе навіть в карантин.
Куплю магазин суші недорого
Актуальний франчайзинг в галузі громадського харчування – це магазини суші, що працюють на виніс у форматі Take Away і з доставкою по місту. Успішність такої бізнес-ідеї можна простежити на прикладі української мережі суші-магазинів BUDUSUSHi. За період карантинів під франшизою мережі відкрилося 17 нових точок, які з перших днів запуску почали активно працювати і заробляти, завдяки налагодженій і продуманій бізнес-моделі франчайзера. Купити франшизу суші-магазину може будь-який підприємець, навіть без досвіду в даній сфері діяльності, адже BUDUSUSHi – це готовий упакований бізнес, повністю орієнтований на клієнта.
Франшиза суші-магазину навіть при карантинних обмеженнях дозволяє заробляти, не зупиняючи роботу точки. Стійкість до бізнес-криз, продумана маркетингова стратегія, низький розмір інвестицій – все це дозволяє не перейматись про те, що справа «прогорить» в карантин. Навіть за умови того, що Україну очікують нові хвилі коронавірусу та жорсткі локдауни, спираючись на прогнози, статистичні дані та досвід вже існуючих закладів BUDUSUSHi, можна стверджувати, що суші-магазин буде затребуваний і окупить себе набагато швидше, ніж інші сфери в сегменті громадського харчування.
Скляров Ігор
Директор по франчайзингу мережі BUDUSUSHi