Для кращого досвіду, будь ласка, змініть свій браузер на CHROME, FIREFOX, OPERA або Internet Explorer.

Технічні питання і рішення

Технічна підтримка користувачів

Будь-який інтернет-ресурс - це складний програмно-апаратний комплекс. І його працездатність залежить від багатьох факторів. Особливо це стосується торгових майданчиків і сайтів оголошень, де кількість параметрів і функцій значно перевищує звичайні «текстові» сайти.
При цьому далеко не завжди правильна робота ресурсу залежить тільки від налаштувань самого сайту. Пристрій Користувача, програми, якими він користується (тип браузера, антивірусні програми, блокувальники реклами тощо), а також дії самого Користувача можуть безпосередньо впливати на результат.

Технічна команда БізнесМаркет прагне зробити процес використання сайту простим і зручним (наскільки це можливо, враховуючи тематику ресурсу). Проте, іноді у Користувачів виникають деякі складнощі. На цій сторінці ви знайдете вирішення найбільш поширених питань при використанні інтернет-платформи БізнесМаркет.

Технічні питання і способи вирішення

Не вдається подати оголошення

При подачі оголошень у Користувачів іноді виникають 3 поширені помилки:


1. При натисканні на кнопку «Додати оголошення» відбувається циклічний перехід на Головну сторінку сайту. При цьому форма подачі оголошень не відкривається.

Причина: На сайті періодично проводяться технічні роботи з поліпшення і підтримки працездатності. При цьому відбувається зміна налаштувань, які зберігаються не тільки на самому сайті, а й в пам'яті (кеш браузера) пристрою Користувача. У разі, якщо на пристрої Користувача залишилися застарілі налаштування (застарілий кеш браузера), може виникати конфлікт з оновленими налаштуваннями на сайті.

Рішення: Якщо ви зіштовхнулися з цією проблемою, то необхідно очистити кеш браузера на вашому пристрої. Докладніше тут - "Як очистити кеш в браузері на сайті БізнесМаркет?"

Повернутись до Інформації


2. При подачі оголошення з'являється повідомлення «Будь ласка, заповніть усі поля (*)», і оголошення не відправляється.

Повідомлення Заповніть усі поля в оголошенні

Причина: Форма подачі оголошення має поля, обов'язкові до заповнення. Кількість таких полів залежить від Категорії, в якій подається оголошення.

БізнесМаркет рекомендує максимально детально подавати інформацію в оголошенні, так як це дає кращий результат для Користувача (докладніше про секрети успішних оголошень для бізнесу можна прочитати в цій статті).

Особливо це стосується вибору Категорій при подачі оголошень. Для коректної роботи форми оголошення дуже бажано зазначати всі випадаючі рубрики Категорій:

Категорії оголошень для бізнесуПовідомлення «Будь ласка, заповніть усі поля (*)» означає, що при заповненні форми оголошення Користувач пропустив якесь поле, що є обов'язковим до заповнення. Або заповнив його невірно (наприклад, при зазначенні чисел з десятковими знаками в цифрових полях використовувалася кома (,) замість крапки (.)). У всіх випадках неправильного заповнення полів, такі поля «підсвічуються» червоними написами з попередженням.

Рішення: уважно перевірити всі поля, які «підсвічуються» червоними написами, а також Заголовок оголошення на предмет відсутності в ньому неприпустимих символів (будь-які нелітерно-цифрові знаки).

Обов'язкові поля в оголошенні

У разі використання цифрових полів (наприклад: ціна, показники доходу та витрат, вік бізнесу тощо) дозволяється введення чисел з десятковими знаками лише через крапку (.). В цьому випадку, якщо Користувач невірно заповнив цифрові поля, при спробі повторно натиснути кнопку «Надіслати» також з'явиться текст попередження червоного кольору.

Десяткові знаки в оголошенні
У випадку появи повідомлення «Будь ласка, заповніть усі поля (*)» необхідно перевірити коректність заповнення даних у всіх полях Форми оголошення (Дані оголошення/Деталі оголошення/Інформація про користувача тощо).

У більшості випадків уважна перевірка всієї форми оголошення дозволяє знайти обов'язкове до заповнення поле, в якому Користувач припустився помилки.

Також, виправити помилку, що виникла, іноді допомагає просте перезавантаження сторінки або використання іншого браузера (наприклад, при виникненні якихось помилок в браузері Google Chrome, можна спробувати зайти на сайт, використовуючи браузер Opera). Або для пошуку і подачі оголошень, ви можете скористатися мобільним додатком БізнесМаркет під Android.

Якщо, не дивлячись на ці рекомендації, або при виникненні інших помилок, вам не вдається подати оголошення, велике прохання повідомити про це в Службу підтримки БізнесМаркет у будь-який зручний спосіб (Форма зворотного зв'язку, он-лайн чат на сайті або по електронній пошті).

При зверненні, будь ласка, уточніть спосіб використання сайту (назва браузера в комп'ютері або мобільний додаток під Android), які повідомлення відображалися на екрані, які дії вчиняв Користувач, і опис проблеми. Для нас важливо, щоб користуватися сайтом БізнесМаркет було зручно і легко, тому технічна команда обов'язково розбереться в проблемі і допоможе вам розмістити оголошення.

Повернутись до Інформації


3. При подачі оголошення з'являється повідомлення «Будь ласка, заповніть усі поля (*)», і оголошення не відправляється, хоча всі поля, "підсвічені" червоними підказками, заповнені.  - ПОМИЛКА У ЗАГОЛОВКУ.

Причина: Крім обов'язкових полів у Формі подачі оголошення, повідомлення «Будь ласка, заповніть усі поля (*)» може з'являтися при неправильному заповненні Заголовку оголошення. В Правилах подачі оголошення і на сторінці Форми вказані заборони на використання БУДЬ-ЯКИХ НЕЛІТЕРНИХ СИМВОЛІВ у заголовку (*&@{}?!/\"`~ тощо), а також зазначення посилань та ін. контактних даних.

Однак, іноді Користувачі намагаються в заголовку використовувати неприпустимі символи, що призводить до неможливості розмістити оголошення.

Рішення: Ознайомитися з Правилами публікації оголошень. Натиснути кнопку «Повернутись» у формі подачі оголошення, щоб повернутися на першу закладку Форми (Крок 1)... і заповнити Заголовок, використовуючи тільки літери і цифри. 

Повернутись до Інформації


Як очистити кеш в браузері на сайті БізнесМаркет?

Очищення кеша в браузері Google Chrome:

Відкрити БізнесМаркет в браузері Хром

  • Відкрийте інструменти розробника: для цього натисніть на клавіатурі комбінацію клавіш Ctrl+Shift+I. Після чого активується "Консоль розробника" (на зображенні нижче обведена зеленим кольором. Може розташовуватися внизу вікна). Не лякайтеся різних незрозумілих символів, вони вам не знадобляться : )

Запустити очищення кешу в браузері Хром

  • Тепер клацніть ПРАВОЮ кнопкою мишки на кнопку перезавантаження, розташовану біля адресного рядка. Через пару секунд з'явиться спливаюче контекстне меню з трьох варіантів (на зображенні обведено червоним кольором). Оберіть “Очищення кеша та апаратне перезавантаження” і натисніть його.

Дочекайтеся перезавантаження сторінки і закрийте "Консоль розробника", натиснувши на хрестик "Х" в правому верхньому куті Консолі. Все, тимчасовий кеш файлів сайту БізнесМаркет очищений.

На офіційній сторінці технічної підтримки Google можна знайти іншу інструкцію, яка дозволяє повністю очистити всю історію в браузері Chome (ось посилання). Але ми не дуже рекомендуємо використовувати такий метод, так як в цьому випадку стирається кеш УСІХ сайтів, які відвідував Користувач, а не одного конкретного, що не завжди зручно. Щоправда, іноді без повного очищення даних не обійтися.

Також інструкції, як очистити кеш в інших браузерах, можна знайти тут.

Для чого потрібно очищати кеш браузера?

Для надійної і швидкої роботи будь-якого сайту використовується тимчасове зберігання технічних даних (картинки, скрипти, кукіси тощо) на пристрої Користувача. В тому випадку, якщо на сайті відбулися зміни, а в браузері Користувача зберігаються застарілі дані, може виникати конфлікт в обробці інформації між браузером Користувача та сайтом. Внаслідок чого у Користувача можуть виникати складнощі у використанні сайту (помилки, непрацездатність якихось функцій тощо).

Очищення кеша в браузері Користувача дозволяє видалити застарілі дані і правильно використовувати актуальні налаштування сайту. Це дасть можливість виправити помилки, які можуть виникати при зміні налаштувань на сайті.

У разі виникнення питань або потреби в допомозі при використанні сайту, будь ласка, звертайтеся в Службу підтримки БізнесМаркет через Форму зворотного зв'язку або он-лайн чат.

Повернутись до Інформації

Top