Для кращого досвіду, будь ласка, змініть свій браузер на CHROME, FIREFOX, OPERA або Internet Explorer.

Поширені запитання (ЧаВо, FAQ)

Поширені запитання користувачів

Як змінити пароль Користувача?

Для зміни пароля Користувача потрібно авторизуватися на сайті і зайти в Профіль Користувача. Потім натиснути на посилання "Редагувати Профіль" і перейти до режиму редагування. У правому верхньому куті форми редагування профілю натисніть на посилання "Змінити пароль" і далі дотримуйтесь інструкцій.

Редагувати ПрофільЯкщо ви забули пароль і не можете увійти в свій обліковий запис на сайті БізнесМаркет. В цьому випадку на сторінці Входу на сайт натисніть на посилання "Забули пароль?" і далі дотримуйтесь інструкцій.

Повернутись до Інформації


Чому моя пропозиція не опублікована/видалена?

Кожне оголошення на БізнесМаркет перед або після публікації, а також після редагування Користувачем проходить модерацію (перевірку) адміністрацією БізнесМаркет. Якщо ваша пропозиція не було опублікована або взагалі видалена з сайту, отже ви порушили Правила і Умови використання сервісу. Ознайомтеся, будь ласка, уважно з цими розділами: Правила публікації пропозицій, Що не можна розміщувати на БізнесМаркет, Розміщення і керування оголошеннями и Умови використання.

Якщо ви вважаєте, що ваша пропозиція була заблокована/видалена помилково, і ви не порушували Правила БізнесМаркет, зверніться, будь ласка, в Службу підтримки БізнесМаркет за допомогою Форми зворотного зв'язку.

Повернутись до Інформації


Чому мій Профіль заблокований?

У випадку істотного і/або багаторазового порушення Правил і Умов використання сервісу БізнесМаркет, профіль Користувача може бути заблокований або взагалі видалений з сайту (в тому числі з додатковим блокуванням IP Користувача). Підставою блокування/видалення облікового запису Користувача може бути: дублювання Профілів (створення двох і більше Профілів одним і тим самим Користувачем), розсилка спаму через систему повідомлень, образи і/або інша некоректна поведінка в спілкуванні з іншими Користувачами, численні скарги з боку інших Користувачів, публікація заборонених на сайті БізнесМаркет пропозицій, а також з інших причин, якщо адміністрація БізнесМаркет вважатиме, що дії Користувача завдають шкоди іншим Користувачам і/або суперечать Політиці БізнесМаркет.

Якщо ви вважаєте, що ваш Профіль був заблокований/видалений помилково, і ви не порушували Правила БізнесМаркет, зверніться, будь ласка, в Службу підтримки БізнесМаркет за допомогою Форми зворотного зв'язку.

Повернутись до Інформації


Чому змінилися категорія і параметри моєї пропозиції?

БізнесМаркет приділяє велику увагу якості і актуальності інформації, представленої на сайті. Правильна категоризація і широкий вибір параметрів при розміщенні пропозицій дають можливість потенційним клієнтам і партнерам найбільш точно знаходити необхідну інформацію. Тому, адміністрація сервісу наполегливо просить Користувачів уважно ставитися до вибору категорій і додаткових параметрів при розміщенні своїх пропозицій.

Список категорій та додаткових фільтрів дозволяють гнучкіше і точніше представити пропозиції Користувача відповідно до видів бізнесу і ринків, а також по учасниках бізнес-процесів. Проте, іноді Користувачі не завжди ретельно підходять до вибору відповідної категорії або заповнення додаткових фільтрів. Тому в процесі модерації адміністрація БізнесМаркет залишає за собою право змінити категорії розміщення пропозицій і/або коригувати додаткові фільтри. При цьому основна суть пропозиції, опис, ціна, ключові дані та контактна інформація автора пропозиції залишаються незмінними. Ці правки націлені тільки на те, щоб пропозиція була розміщена в найбільш відповідній за змістом категорії і була максимально релевантна при пошуку.

Повернутись до Інформації


Як видалити обліковий запис?

Для видалення облікового запису Користувача потрібно авторизуватися на сайті і зайти в Профіль Користувача. Потім натиснути на посилання "Редагувати Профіль" і перейти до режиму редагування. В лівому нижньому куті на сторінці редагування Профілю натисніть на посилання "Видалити акаунт?" і далі дотримуйтесь інструкцій.

Редагувати Профіль

Повернутись до Інформації


Не надходить посилання підтвердження реєстрації - що робити?

Якщо через 5-10 хвилин після відправки даних, ви не отримали email c посиланням для підтвердження реєстрації, не поспішайте закривати сторінку Реєстрації. Вгорі сторінки є інформаційне повідомлення з можливістю повторно надіслати лист для підтвердження. Повідомлення виглядає так:

Не отримали email

Найбільш поширені причини проблем з реєстрацією:

  1. невірно зазначена адреса електронної пошти;
  2. потрапляння листа з підтвердженням реєстрації в папки "Спам" або "Небажана пошта" в поштовому клієнті користувача;
  3. блокування листів з реєстрацією антивірусною або анти-спам програмою на пристрої користувача;
  4. поштова скринька користувача переповнена і не може прийняти нову пошту (найчастіше відбувається при використанні безкоштовних сервісів на зразок bigmir.net, mail.ru тощо);
  5. поштова скринька "заморожена" або заблокована поштовим сервісом на стороні користувача (найчастіше відбувається при використанні безкоштовних сервісів на зразок bigmir.net, mail.ru тощо);

Іншими словами, в 99% випадків, коли лист з підтвердженням реєстрації не доходить до користувача, проблема знаходиться на стороні поштового клієнта користувача або пов'язана з помилками при введенні email-адреси. На сайті БізнесМаркет щодня реєструється велика кількість відвідувачів. І якщо проблеми з реєстрацією виникають тільки в одиничних випадках, то, в першу чергу, причину потрібно шукати на стороні користувача.

Тому звертаємо увагу і просимо всіх користувачів, які зустрічаються з проблемою відсутності листа з підтвердженням реєстрації, в першу чергу, перевірити вищезазначені причини. Якщо ви переконалися, що з вашого боку все зроблено вірно, а ваша поштова скринька приймає листи з будь-яких інших адрес, напишіть, будь ласка, в Службу підтримки БізнесМаркет за допомогою Форми зворотного зв'язку, і ми обов'язково допоможемо вам пройти реєстрацію.

Якщо ви впевнені, що правильно ввели email для реєстрації, і повторна відправка листа для підтвердження не дала позитивного результату, то, для початку, потрібно перевірити папку "Спам" у вашій поштовій скриньці. Іноді поштові клієнти помилково визначають листи з посиланнями для підтвердження реєстрації як "спам" і переміщують їх в папку "небажаних" листів. Також антивірусні програми на пристрої Користувача можуть помилково блокувати такі листи. Тому, в першу чергу, переконайтеся, будь ласка, що проблема не в поштовому клієнті або не в настройках антивіруса на вашому пристрої.

Якщо листа з реєстрацією немає в жодній папці у вашій поштовій скриньці, перевірте правильність введеного email'у. Зробити це можна наступним чином. На сторінці Реєстрації повторно введіть email, на який ви хочете зареєструвати Обліковий запис БізнесМаркет і спробуйте повторити реєстрацію. Якщо введений email вже існує в системі БізнесМаркет, в правому верхньому куті екрану ви побачите таке повідомлення:

Після цього, переконайтеся, що лист не потрапив у вашу папку "Спам" і що на вашу поштову скриньку можуть надходити листи (вона не переповнена, не заблокована і не заморожена). В такому випадку, зверніться, будь ласка, в Службу підтримки БізнесМаркет за допомогою Форми зворотного зв'язку, або ви можете використати іншу поштову адресу для реєстрації.

Якщо таке повідомлення не з'явиться, можливо, ви помилилися при введенні email-адреси в перший раз. В цьому випадку відбудеться реєстрація за поточною адресою вашої пошти, яку ви ввели в даний момент. І лист з посиланням для підтвердження реєстрації буде відправлено за новою адресою, яку ви ввели.

Зверніть увагу:
Реєстрація з поштових скриньок @yandex.ru(ua), @mail.ru, @rambler.ru тощо, що знаходяться в списку санкцій, може бути ускладнена, і БізнесМаркет не гарантує проходження листів на такі поштові скриньки. Для успішної реєстрації рекомендуємо використовувати поштові служби відомих світових або українських компаній.

Повернутись до Інформації


Як замовити послуги: VIP-Пропозиція, Підняти в ТОП і Пакет розміщень?

Щоб скористатися будь-якими послугами БізнесМаркет, Користувач повинен бути зареєстрованим на сайті. Обрати і замовити необхідну послугу можна на сторінці - Пакети послуг (опис доступних послуг ви можете подивитися на сторінці Види платних послуг). Розглянемо варіант замовлення послуги на прикладі VIP-пакету.

Замовити VIPПісля натискання на кнопку "Замовити послугу" в обраному Пакеті відбувається автоматичне переміщення в Корзину Користувача. Щоб перейти до замовлення необхідно натиснути кнопку "Перейти до оформлення"

Перейти до оформленняПісля цього відбувається автоматичне переміщення на сторінку Оформити замовлення. Користувачу необхідно переконатися, що в замовленні вказано ту послугу, яку він планує придбати, підтвердити свою згоду з Правилами сайту

Згода з умовами

і натиснути кнопку "Підтвердити замовлення".

Підтвердити замовленняПісля цього відбувається автоматичне переміщення на сторінку Оплати. Користувачу необхідно натиснути на кнопку "Оплатити" і обрати у спливаючому вікні зручний для нього спосіб оплати. Оплата замовлення

Після чого відбудеться перехід на сторінку платіжної системи, де буде необхідно ввести дані для здійснення платежу і дотримуватись підказок платіжної системи.

Сплачена послуга стає доступною до використання автоматично після надходження грошей на рахунок БізнесМаркет в платіжній системі.

Процедура замовлення послуг "Підняти в ТОП" і "Пакет розміщень" відбувається аналогічно.

Зверніть увагу:
Після оплати послуг "VIP-Пропозиція" і "Підняти в ТОП", Користувачу необхідно самостійно активувати придбану послугу в своєму Профілі або конкретному оголошенні

Повернутись до Інформації


Як активувати послуги: VIP-Пропозиція, Підняти в ТОП?

Для того, щоб увімкнути придбану послугу, Користувачу необхідно самостійно активувати її в своєму Профілі або конкретному оголошенні. 

Як активувати послугу VIP-Пропозиція:

  1. увійти в свій Профіль
  2. перейти (натиснути) на закладку "МОЇ ОГОЛОШЕННЯ"
  3. обрати потрібне оголошення, в якому Користувач хоче активувати послугу
  4. натиснути кнопку "Зробити VIP"
  5. підтвердити дію, натиснувши на кнопку "ТАК"
  6. переконатися, що оголошення з'явилося на Головній сторінці сайту в розділі VIP-ПРОПОЗИЦІЇ, і на ньому є червоний стікер "VIP" в правому верхньому куті.

Зробити VIP

Як активувати послугу Підняти в ТОП:

  1. увійти в свій Профіль
  2. перейти (натиснути) на закладку "МОЇ ОГОЛОШЕННЯ"
  3. обрати потрібне оголошення, в якому Користувач хоче активувати послугу
  4. натиснути кнопку "ПІДНЯТИ В ТОП"
  5. підтвердити дію, натиснувши на кнопку "ТАК"
  6. переконатися, що оголошення з'явилося на Головній сторінці сайту в розділі ТОП-ПРОПОЗИЦІЇ і знаходиться на верхніх рядках пошуку оголошень.

Підняти в ТОП

Також активація послуг "VIP-Пропозиція" і "Підняти в ТОП" доступна авторам оголошень в режимі редагування або перегляду. Звертайте, будь ласка, увагу на інформаційні повідомлення, які видно авторам оголошень.

Зверніть увагу:
Користувач повинен самостійно активувати придбані послуги. Кожна послуга має свій термін дії, який вказаний в описі Пакета. У тому випадку, якщо Користувач не активує придбаний пакет у відведений час, послуга вважається виконаною, а активація стає недоступною. Оплата за неактивовані послуги не повертається.

Адміністрація БізнесМаркет не несе відповідальності за прострочення активації послуги Користувачем і не здійснює активацію замість Користувача.

Пакети розміщень додаткових оголошень не вимагають самостійної активації Користувачем і стають доступними до використання автоматично після замовлення і оплати пакета. Переглянути кількість доступних послуг можна в своєму Профілі користувача:
Пакети розміщень в профілі

Повернутись до Інформації


Як продовжити показ оголошення?

Розміщені оголошення відображаються на сайті протягом певного періоду, який можна переглянути тут. По закінченню Терміну показу статус оголошення змінюється з "Активно" на "Закрито". При цьому оголошення перестає брати участь в пошуку і бути видимим на сайті для інших Відвідувачів, крім Автора і Адміністратора. В оголошенні також перестають відображатися контактні дані Автора, а на описі оголошення з'являється напис "Закрито". В такому стані оголошення може зберігатися на сайті 180 днів, після яких неактивні оголошення видаляються.

Продовження терміну показу АКТИВНОГО оголошення:

Щоб продовжити термін показу АКТИВНОГО оголошення, достатньо просто скористатися послугою “Підняти в ТОП”, яка не тільки підіймає пропозицію на початок списку, але і продовжує показ оголошення на новий період з моменту активації послуги. Про те, як активувати послугу після покупки, можна прочитати тут.

Продовження терміну показу ЗАКРИТОГО оголошення:

Якщо Користувач хоче відновити показ свого закритого оголошення на сайті, йому потрібно придбати та активувати послугу “Підняти в ТОП”, а потім змінити статус оголошення на "Активно".

Щоб продовжити і активувати ЗАКРИТЕ оголошення, дотримуйтесь інструкцій нижче:

1. Увійдіть в свій Профіль. Якщо ваше оголошення закрито, то воно не відображатиметься в закладці "Мої оголошення".

Оголошення не знайдено

2. Що побачити закриті оголошення, оберіть у меню "Закрито/Продано".

Меню - Закрито

3. Коли ви оберете в меню "Закрито/Продано", на сторінці будуть показані закриті оголошення. У кутку оголошення ви побачите статус "Закрито".

Статус оголошення - Закрито

Тепер УВАГА! Перш ніж робити наступну дію, купіть і активуйте пакет “Підняти в ТОП”. (як активувати Пакет - дивіться вище на цій сторінці)

4. Після того, як ви увімкнули послугу "Підняти в ТОП", вам потрібно активувати саме оголошення. Для цього в картці оголошення відкрийте меню, що випадає, і виберіть поле "Активно", потім підтвердіть дію.

Активувати оголошення

Усе! Тепер ваше оголошення знову активно і відображається на сайті. Крім цього, у нього ще оновилася дата (ніби ви його щойно розмістили), і ваша пропозиція знаходиться на початку списку, що підвищує кількість переглядів і шанси залучити покупців.

Перевірте, що ваше оголошення відображається на початку списку в Пошуку на сайті.

Повернутись до Інформації


Як відправити заповнену форму оголошення?

Якщо у Користувача великий обсяг даних в оголошенні і/або багато текстового опису, то Форма оголошення поступово "розтягується донизу". При цьому, блок з кнопкою "Відправити" залишається у верхній частині екрану. Іноді у Користувачів виникає питання, як відправити оголошення після заповнення форми.

Відповідь: потрібно просто прокрутити сторінку вгору. Кнопка "Відправити" завжди знаходиться під блоком з контактними даними Користувача і мапою.

Надіслати оголошення

Зверніть увагу:

  1. Якщо всі обов'язкові поля оголошення заповнені правильно, то після натискання кнопки "Надіслати" на екрані з'являється "коло, що обертається", яке показує, що процес відправки оголошення запущений. Дочекайтеся, будь ласка, закінчення відправки, перш ніж закривати вікно. Після успішного відправлення оголошення, Користувач буде автоматично перенаправлений на сторінку свого оголошення.
  2. В окремих випадках (наприклад, велика кількість або розмір доданих фотографій, або високе навантаження на сайт в конкретний момент часу) процес відправки оголошення може займати певний час. 
  3. Якщо після закінчення певного часу (не більше 5 хвилин) "коло" продовжує крутитися, але більше нічого не відбувається, можливо виникли якісь складнощі в момент відправки. В цьому випадку, будь ласка, перезавантажте сторінку і повторіть відправку. (На жаль, при цьому вам доведеться Форму оголошення заповнити знову).
  4. В тому випадку, якщо перезавантаження сторінки і повторна спроба відправки оголошення не принесла результатів, зверніться, будь ласка, в Службу підтримки за допомогою онлайн-чату або Форми зворотного зв'язку.

P.S. Побачити всі свої розміщені оголошення можна в своєму Профілі користувача.

Повернутись до Інформації


Чому моє оголошення не відображається на сайті?

Причин, через які оголошення не показується на сайті, може бути декілька:

  1. Ваше оголошення видалено модератором за порушення Правил та Умов БізнесМаркет.
  2. Оголошення відхилено до публікації, оскільки не відповідає Політиці або тематиці БізнесМаркет. Але в разі виправлення порушень може бути опубліковано. В цьому випадку Користувач отримує лист з описом причини відхилення. І може побачити оголошення в своєму Профілі - Закладка/Меню: Мої оголошення ⇒ Відхилені.
  3. Користувач сам випадково або навмисно видалив оголошення.
  4. Закінчився ТЕРМІН ПОКАЗУ оголошення на сайті, і статус оголошення змінився з "Активно" на "Закрито". В цьому випадку, оголошення можна побачити в своєму Профілі - Закладка/Меню: Мої оголошення ⇒ Закрито/Продано. Детальніше про те, як продовжити термін і активувати закрите оголошення, можна прочитати тут.
  5. Якщо ви не бачите свого оголошення в жодній закладці меню в своєму Профілі ("Мої оголошення", "Відхилені", "Неактивні", "Закрито/Продано"), і при цьому самі не видаляли його, отже закінчився ТЕРМІН ЗБЕРІГАННЯ оголошення на сайті, і воно було видалено повністю.

Повернутись до Інформації


Top