Найуспішніші та найпопулярніші бізнес-ідеї 2020…2021…2022…

Найуспішніші та найпопулярніші бізнес-ідеї 2020…2021…2022…

Якщо ви шукали найуспішніші та 2020..2021…2022 року, тоді влаштовуйтесь зручніше і приготуйтеся до лонгріду, як кажуть останнім часом. Тому що, перш ніж ми перейдемо до списку ідей, буде багато вступної інформації та роздумів, виходячи з досвіду та багаторічної практики в бізнесі. А чому в заголовку ми перерахували навіть наступний рік, ви зрозумієте далі по тексту.

Кому не терпиться або просто ліньки читати бізнес-філософію, можна одразу перейти до списку наприкінці публікації.

Найуспішніші та найпопулярніші

У чому різниця бізнес-ідей для досвідчених і підприємців-початківців?

В інтернеті багато ресурсів, присвячених ідеям для бізнесу, розвитку підприємництва, бізнес партнерству та інвестиційним проектам. Автори інтернет-проектів по-різному підходять до надання подібної інформації. І це не дивно, тому що вподобання відвідувачів дуже сильно відрізняються. Хтось шукає докладно розписані бізнес-ідеї з прикладами розрахунку інвестицій, а комусь достатньо просто списку або каталогу з короткими описами суті бізнесу.

Дуже багато залежить від ступеня компетентності, знань і досвіду підприємця. Наприклад, для навчених досвідом і тертих життям бізнесменів/бізнесвумен не так важливий детальний опис. Якщо людина багато років займається самостійним бізнесом або має великий управлінський досвід на ТОП-ових позиціях, тодля неї набагато важливіше ключове поняття, суть і зміст проекту. А як заробити гроші та решту технічних деталей, вона додумає сама або знайде, де взяти додаткову інформацію.

Тому що, насправді, будь-яку ідею для бізнесу, навіть найуспішнішу та найпопулярнішу, потрібно адаптувати під конкретний випадок використання.

Зовнішні обставини, наявні ресурси та знання в кожного підприємця будуть індивідуальні. Відповідно, й економічні розрахунки сильно відрізнятимуться. Тому на практиц,і цифри розрахунку інвестицій, які наводяться в готових проектах, не відіграють великого значення. Це не більше, ніж просто приклад для орієнтиру.

Бізнес-ідеї для підприємців-початківців, найчастіше, носять для них дещо абстрактний характер. Вони бачать певну загальну картинку, але не завжди розуміють, що за нею стоїть і як заробити гроші. У людини, яка вирішила стати підприємцем, але до цього не мала досвіду в бізнесі, виникає величезна кількість питань. Як відкрити з нуля або купити бізнес? Як зареєструвати компанію? Яким бізнесом взагалі займатись? Починати бізнес самому або шукати партнерів? І так далі… За відсутності практичних знань і навичок багато навіть найпростіших питань викликають паніку в новачків.

Тому підприємці-початківці так прагнуть знайти докладні описи бізнес-ідей з готовими розрахунками вкладень і прикладами використання. Іноді не розуміючи, що на практиці все буде зовсім по-іншому. При цьому, або через відсутність знань, або через недосвідченість, не робиться один з найголовніших етапів при виборі ідеї – аналіз і оцінка ідеї для бізнесу.

Упускаючи цей етап або поверхово до нього ставлячись, підприємці-початківці дуже часто потім стикаються з проблемами при реалізації проекту. Адже саме на етапі оцінки ідеї та подальшого опрацювання бізнес-плану, приходить розуміння життєздатності та ймовірної успішності майбутнього бізнесу. А крім цього, в процесі роботи над проектом, підприємець отримує нові знання та інформацію, яких йому не вистачає. Будь-який вид підприємницької діяльності недостатньо просто уявляти чи розуміти в думках. Його потрібно пропустити через себе, відчути суть, знайти всі ключові фактори та оцінити потенційні ризики. А це можливо лише за глибокого практичного занурення в проект.

А ще, молодим бізнесменам дуже хочеться знайти або придумати якусь абсолютно нову і унікальну ідею для бізнесу. Їх не приваблюють вже популярні види бізнесу для заробітку. Молода і бурхлива енергія штовхає підприємців-початківців на пошуки чогось інноваційного і раніше не існуючого.

І, з одного боку, це добре. Тому що, завдяки таким новаторам, світ отримує новітні технології та розробки. А з іншого, успіху досягають одиниці. А більшість даремно витрачає час і сили в спробах заробити гроші. Але натомість набувають досвіду. Як правило, для цієї категорії підприємців-початківців, списки та рейтинги найпопулярніших або найуспішних бізнес-ідей не більше, ніж перелік того, що вже зроблено у світі. І чим вони не планують займатись.

У будь-якому випадку, основна думка, яку ми хочемо донести до читачів, зводиться до наступного. Не так важливо, досвідчений ви або підприємець-початківець, плануєте відкрити бізнес з нуля або купити готовий бізнес. Скільки те, наскільки глибоко і серйозно ви підходите до питання оцінки та аналізу бізнес-ідеї.

Сьогодні не проблема знайти сотні та тисячі прикладів успішних і популярних бізнес-ідей. Один з таких списків ви побачите наприкінці цієї статті. Це можуть бути ідеї бізнесу з мінімальними вкладеннями вдома або, навпаки, які вимагають серйозних інвестицій для запуску виробництва. Можна знайти варіанти інтернет-бізнесу або бізнес-ідеї в сфері послуг. Вибір величезний. Тільки проблема полягає в тому, що найчастіше підприємці дуже поверхнево ставляться до вибору та аналізу майбутнього бізнесу. Сьогодні немає нестачі в бізнес-ідеях, але є дуже великі складнощі саме з їх реалізацією через різні причини.

Реальний бізнес починається з серйозного підходу до оцінки бізнес-ідеї та складання бізнес-плану. Не такий важливий формат опису або спосіб отримання ідеї для бізнесу, як безпосередня робота самого підприємця з цією ідеєю. Рахувати, аналізувати, перевіряти потрібно самому, а не покладатися на написане десь.

Найуспішніші та найпопулярніші бізнес-ідеї 2018...2019...2020... - Ideya ne biznes

Чому не завжди потрібно шукати найпопулярніші та ?

Пошукові запити про популярні та успішні бізнес-ідеї стабільно займають верхні рядки рейтингу в даній тематиці. Це загалом і не дивно. Якщо якийсь вид бізнесу набув масовості та популярності, то це означає, що він затребуваний на ринку і може приносити дохід. Але давайте розберемо, які є переваги та недоліки популярних і масових видів підприємницької діяльності.

Переваги популярних і успішних ідей для бізнесу

  • такі ідеї перевірені часом і довели свою життєздатність;
  • якщо популярні види бізнесу існують і потрібні на ринку, отже вони приносять заробіток;
  • методологія ведення успішних проектів ретельно розглянута та описана різними фахівцями, її легко скопіювати та використовувати;
  • навколо вигідних бізнес-ідей завжди існують супутні бізнеси та додаткова інфраструктура, що полегшує ведення популярного бізнесу;
  • масові види підприємницької діяльності вже мають сформований ринок і споживачів, а отже економляться сили та час на формування ринку та створення потреби в клієнтів;
  • популярні види бізнесу легше продати, якщо власник вирішив змінити сферу діяльності;
  • за рахунок того, що в таких сферах працює велика кількість людей, легше знайти робочий персонал і бізнес-партнерів.

Як видно з цього переліку, який насправді можна ще доповнити багатьма пунктами, у популярних та успішних бізнес-ідей справді багато достоїнств і переваг. Але, як відомо, все має й зворотний бік. Якби масові види бізнесу не мали недоліків. і вони гарантовано приносили дохід, то всі займалися б тільки ними. Які ж мінуси мають поширені бізнеси?

Недоліки популярних і успішних бізнес-ідей

  • перше місце, напевно, можна віднести високу конкуренцію. Чим більше гравців на ринку, тим сильніше їм доводиться боротися за клієнта.
  • складність і витратність маркетингових дій, щоб вийти на ринок;
  • перенасиченість і обмеженість ринку – будь-який ринок має свою певну ємність, місця на всіх може не вистачити;
  • в умовах перенасиченості ринку, найчастіше, єдине, що залишається – боротися ціною. А це означає падіння заробітку підприємця.
  • більш висока ціна залучення нових і утримання постійних клієнтів;
  • відсутність підприємницького драйву – на “старих” ринках згодом стає нецікаво працювати, все банально та знайомо;
  • високі вимоги до кваліфікації та якості – сильно конкурентний ринок не пробачає некомпетентності та розслабленості. На таких ринках доводиться постійно бути в напрузі та боротися за місце під сонцем
  • ймовірність вийти на ринок наприкінці його “життєвого” циклу.

І якраз на останньому пункті хотілося б особливо зупинитися. Цей недолік популярних і успішних ідей для бізнесу далеко не завжди беруть до уваги підприємці-початківці. Справа в тому, що практично будь-які ринки, товари та послуги мають свої певні терміни актуальності та попиту. Ми їх називаємо “життєві” цикли.

Якщо кожен із вас обернеться назад і згадає, які товари, послуги або види бізнесу були популярними ще 10-15 років тому. То побачить, що дуже мало хто з них залишився в колишньому вигляді або взагалі досі існують. Звичайно, є певна категорія так званих “вічних бізнесів”. Людям завжди буде потрібна їжа, одяг, медичні та побутові послуги, транспорт тощо.

Але погляньте, як усі ці види бізнесу змінилися лише за останнє десятиліття. Навіть такий, здавалося б, незмінний і “вічний” ломбардний бізнес, якому вже понад 5000 років, останніми роками дедалі більше віртуалізується. А лихварство переходить до нових електронних форм і використання Інтернет-технологій.

І на наш погляд, один із суттєвих мінусів при виборі найпопулярніших і найуспішніших бізнес-ідей – це ймовірність розпочати бізнес, який вже відживає свій життєвий цикл. Це як застрибнути в останній вагон поїзда, що йде. Тільки ось велике питання, куди він вас привезе.

Саме тому, ми так акцентуємо увагу на тому, що підприємцю потрібно не просто орієнтуватися на популярність і успішність ідеї, а самому глибоко вникати в суть майбутнього бізнесу і аналізувати не його поточну прибутковість, а подальшу перспективність.

Іншими словами, вибираючи популярну та успішну бізнес-ідею для власного бізнесу, потрібно відразу думати, як можна використовувати її сильні та кращі сторони, але при цьому видозмінити під сучасні умови. А головне, щоб такий бізнес не втратив своєї актуальності через 3-5 років, і навпаки, мав довгострокові перспективи.

Головне правило при виборі ідеї для бізнесу

Насправді, про головне правило при виборі бізнес-ідеї ви, напевно, чули багато-багато разів. Це взагалі універсальне правило для абсолютно будь-якого бізнесу. Воно проходить червоною ниткою майже у кожній книжці про підприємництво. Так, що вже навіть встигло набити оскомину, і на нього перестаєш звертати увагу.

Ми теж неодноразово зустрічали його в багатьох джерелах і поступово переставали сприймати його важливість. І лише з часом, маючи за плечима багаторічний підприємницький досвід і практику в бізнесі, приходить розуміння, що це, дійсно, дуже важливо.

І звучить це головне правило так: “Справа, якою ти займаєшся, має бути найулюбленішим твоїм заняттям. Побудувати успішний бізнес і досягти вершин можна лише тоді, коли бізнес для тебе буде не роботою і обов’язком, а улюбленою справою та задоволенням”.

Іншими словами, вибирати ідею для власного бізнесу потрібно, насамперед, орієнтуючись на власні індивідуальні бажання та прагнення в житті. Шукати такий вид бізнесу, яким вам подобатиметься займатися. Навіть гроші, незважаючи на те, що вони є головною метою бізнесу, не можуть бути причиною вибирати як власну справу нецікавий вам бізнес. У цьому випадку навіть велика ймовірність втратити і гроші, і бізнес. А ось якщо вам вдасться знайти заняття до душі. Справа, яка приноситиме вам задоволення, то отримання пристойного доходу і досягнення успіху набагато ймовірніше.

І в даному випадку, абсолютно неважливо, яку бізнес-ідею для заробітку ви оберете. Чи буде вона найпопулярніша і найуспішніша на той момент часу, чи це буде інноваційна і геніальна власна ідея, чи це буде вид бізнесу, якому вже багато століть, але вам вдасться представити його в абсолютно новій і сучасній формі.

Якщо вам пощастить знайти “свою” ідею. Ту, яка вас постійно надихатиме і приноситиме задоволення, то все інше вже просто не матиме значення. Це, по суті, і є тим основним ключем, який відкриває шлях до успіху в бізнесі.

Тому й неважливо, який рік у заголовку рейтингу найпопулярніших і найуспішніших бізнес-ідей – 2018…2019…2020…2021…2022… або взагалі будь-який інший. Шукати і вибирати ідею для бізнесу потрібно не за роком, а за власними орієнтирами та уподобаннями. І для цього підприємцю, насамперед, потрібно дуже добре вивчити і зрозуміти самого себе. Оцінити свої сильні та слабкі сторони, знання, досвід. Знайти той вид діяльності, який приносить йому найбільше задоволення. І вже на базі цього будувати свій власний успішний бізнес.

Що робити, якщо “Головне правило” пошуку бізнес-ідеї не працює?

Коли читаєш подібні міркування, на папері все це виглядає просто. Але насправді, у реальному житті буває дуже складно зрозуміти і визначити саме той вид бізнесу, який приноситиме задоволення і буде улюбленою справою. Дуже пощастило тим підприємцям, які змогли, можливо інтуїтивно, знайти “свою” вигідну бізнес-ідею. Але що робити тим, у кого “Головне правило” не працює?

Напевно, ми вас розчаруємо, але універсальної відповіді немає. Досить часто в житті зустрічається ситуація, коли людині важко визначити, який вид підприємницької діяльності є для неї найцікавішим. А життєві хобі та захоплення або не приносять бажаного доходу, або людина просто не розуміє, як отримувати з них комерційну вигоду.

Що робити в такій ситуації? Продовжувати працювати “на дядька” чи займатися нецікавою справою? Ні, це неправильний варіант. Єдине, що можна порекомендувати в такій ситуації – продовжувати шукати. Але при цьому, спробувати змінити способи і сфери пошуку. Якщо вам не вдається відразу вибрати бізнес-ідею або визначити сферу підприємницької діяльності, в якій було б цікаво працювати, тоді спробуйте піти від зворотного.

По-перше, озирніться навколо. І в цьому випадку, дійсно, можуть виявитися дуже корисними популярні та успішні ідеї для бізнесу. Цілком можливо, що серед них є саме та, яка припаде вам до душі. Просто ви зможете знайти їй нове застосування, щоб уникнути тих недоліків, про які ми писали вище. Або погляньте на інші бізнес-ідеї, наприклад, бізнес в інтернеті або найкращі закордонні бізнес-ідеї.

По-друге, спробуйте уважно придивитися до тих потреб і проблем, з якими стикаєтесь ви особисто чи оточуючі люди в повсякденному житті. Дуже ймовірно, що вам вдасться виявити такий вид діяльності, який зможе задовольняти потреби або вирішувати проблеми споживачів. Якщо на цьому можна заробляти і така діяльність вам цікава, то ось вам і “ваша” бізнес-ідея.

По-третє, спробуйте глибше проаналізувати свою особистість як людини та підприємця. Визначте, а краще випишіть на папері, що і як вам подобається робити в житті, а що викликає у вас неприйняття або роздратування. Потім, виходячи з цих даних, спробуйте скласти “портрет” того роду діяльності, який максимально охоплюватиме позитивні та цікаві для вас дії. І на основі цього “портрета” шукайте “свою” ідею для бізнесу. Іншими словами, шукайте не ідею бізнесу, а шукайте себе в підприємництві.

У будь-якому випадку, не припиняйте пошуки. У житті буває так, що коли зачиняються одні двері, відчиняються інші. Іноді знайти “свою” ідею для бізнесу вдається там і тоді, де на це зовсім не чекаєш. Головне – це тримати весь час фокус своєї уваги та бути відкритим до нового. Мислення успішного підприємця тим і відрізняється від звичайної людини, що він весь час шукає нові бізнес-можливості.Найуспішніші та найпопулярніші бізнес-ідеї 2018...2019...2020... - Biznes ideya tot nahodit

Де шукати бізнес-ідеї?

  1. Інтернет– найбільш популярне джерело та засіб пошуку інформації. Звісно, насамперед, почати пошук ідей для бізнесу можна у всесвітній павутині. Тут представлено просто величезну кількість ресурсів з різними списками та каталогами не лише найпопулярніших бізнес-ідей, а й взагалі будь-яких видів підприємницької діяльності. Багато ідей для бізнесу в Україні ви можете знайти на нашому сайті БізнесМаркет, а найновіші проекти та стартапи можна побачити на відомому світовому ресурсі – Kickstarter.
  2. Дивіться навколо себе. Так, це теж один із дуже ефективних способів знайти вигідну та цікаву бізнес-ідею. До того ж, ви можете не тільки побачити у своєму повсякденному житті популярні та вже відомі види бізнесу, але й придумати зовсім нову ідею бізнесу з нуля, якщо уважно спостерігатимете за всім, що відбувається навколо вас і ваших знайомих.
    Насправді, у навколишньому просторі можна знайти різноманітні напрямки бізнесу, які або взагалі не реалізовані, або потребують значного покращення. То чому б цим не скористатися?
  3. Обговорюйте бізнес із колегами, друзями та знайомими. Якнайбільше спілкуйтеся з іншими підприємцями або партнерами. Вивчайте профільні джерела інформації про комерцію. Одна голова добре, а 100 або 1000 нових ідей – ще краще.
    Чим більше ви занурюватиметеся в сферу бізнесу і розширюватимете свій світогляд, тим більше нових і вигідних ідей може спасти вам на думку. Одна людина не може знати все. Тому з колегами, наприклад, у Бізнес Клубі підприємців України може дати вам набагато більше нової та корисної інформації.
  4. Фантазуйте. Так-так, звичка вмикати свою уяву і фантазію може стати вам у нагоді в бізнесі. Нестандартні та оригінальні ідеї найчастіше спадають на думку тим людям, які використовують не тільки раціональний розум. Пам’ятайте, що значна кількість товарів і послуг, які сьогодні для нас є буденністю, колись були чиїмись фантазіями та мріями.
  5. Ставте запитання потенційним споживачам. Кожного з нас оточують сотні знайомих людей. А якщо ще взяти до уваги соц.мережі та електронні засоби спілкування, то взагалі тисячі, якщо не десятки тисяч потенційних клієнтів. Усі ці знайомі купують якісь товари, користуються різними послугами тощо. І, напевно, кожен з них має якісь свої думки та пропозиції про те, чого їм не вистачає.
    Запитуйте своїх знайомих, які товари або послуги їм подобаються або які вони хотіли б мати? Адже це просто безцінне (та ще й безкоштовне!) маркетингове дослідження! Таким чином, ви можете дуже легко знайти унікальну бізнес-ідею та спосіб, як заробити гроші, якщо просто слухатимете інших людей і дізнаватиметеся про їхні потреби.

Чому потрібно шукати нові ринкові ніші для популярних бізнес-ідей?

Найпопулярніші бізнес-ідеї тому так і називаються, що мають дуже широке поширення. Відповідно, насиченість гравців у таких популярних видах бізнесу дуже велика. Доки ємність ринку дозволяє всім компаніям отримувати прийнятний рівень заробітку, бізнес залишатиметься популярним і привабливим для підприємців.

Коли кількість гравців досягає межі обсягу ринку або починає перевершувати його можливості, дохідність, як правило, падає внаслідок цінової конкуренції. І такий ринок вже складно називати перспективним або цікавим для заробітку. І це ми ще не заглиблюємося в тему криз, коли темпи скорочення ринків і падіння попиту можуть доставляти підприємцям ще більші проблеми.

В силу природних і об’єктивних причин, багато ринків мають масовість і популярність. Це традиційно, так звані, “вічні” бізнеси: їжа, одяг, житло, медицина, кредитування-гроші, транспорт, деякі побутові послуги тощо. І незважаючи на велику конкуренцію, популярні та успішні бізнес-ідеї продовжують приваблювати нових підприємців. Мається на увазі, що на масових ринках є споживачі та попит, а отже, на цьому можна заробити гроші.

На ринку відбувається природна зміна учасників. Хтось прогоряє, хтось сам іде з ринку, з’являються нові сильні гравці з сучаснішими продуктами та послугами. Загалом, звичайна ринкова рутина. Тому якщо у підприємця є ідея, за допомогою чого можна успішно конкурувати на популярних ринках, і він впевнений у своїх силах, то це хороший варіант заробити гроші.

Але ось питання – чи є сенс лізти, як то кажуть, у лоб на таких насичених ринках? Звичайно, якщо у вас є за спиною серйозні фінансові та маркетингові ресурси, то за наявності хорошої професійної команди можна відкусити шматок і на конкурентних ринках. Але чи коштуватиме шкурка вичинки?

Ми рекомендуємо, при виборі та пошуку популярних і успішних бізнес-ідей, розглядати ще й іншу стратегію – шукайте нові ринкові ніші.

Справа в тому, що якщо якась модель бізнесу показала свою ефективність і вигідність в одній сфері, то дуже ймовірно, що її можна застосувати за аналогією і в інших напрямах бізнесу або на інших ринках. На будь-яких масштабних ринках є багато різних ніш і сегментів. Для того, щоб зрозуміти, які ринкові ніші ще не зайняті або відносно вільні, звісно, необхідно робити серйозний і детальний аналіз. Потрібно розібрати всі існуючі групи та категорії споживачів, виявити не охоплені сегменти потреб і попиту.

Наведемо приклад на основі нашого сайту Бізнес-Маркет

Найуспішніші та найпопулярніші бізнес-ідеї 2018...2019...2020... - Biznes idei biznesmarketРинок інтернет-бізнесу вже давно дуже конкурентний, хоча до меж його насичення ще далеко. З одного боку, сайт БизнесМаркет щодо своєї функціональності – це спеціалізована , яка призначена для бізнесу та його власників. І бізнес-ідея діяльності, пов’язаної з розміщенням оголошень, це одна з дуже давно популярних ідей для бізнесу в інтернеті. Вважається навіть, що сьогодні в такому виді бізнесу вже немає місця новачкам.

Коли ми розмірковували над запуском цього проекту та аналізували ринок, то побачили наступне. При всій насиченості в Україні різними дошками оголошень, спеціалізованого сервісу в тому вигляді, як представлений на ринку капіталів і для власників бізнесу України, просто не було (докладніше про це ви можете почитати тут і тут).

Іншими словами, при всьому тому, що в нас у країні вже давно існують такі популярні та масові дошки оголошень як ОЛХ, Бесплатка, Пром та інші, ніша бізнес-оголошень для тих, хто хоче купити або , знайти або запропонувати , розмістити пропозиції комерційної нерухомості на ресурсі з цільовою аудиторією або просувати свої , була практично вільна. Якщо брати загалом усі категорії, безкоштовність і формат подачі оголошень для бізнесу, а також функціональність дошки оголошень, як це зроблено на БізнесМаркет, аналогічних торгових майданчиків для бізнес-користувачів в Україні не існувало.

Але БізнесМаркет – це не лише дошка оголошень. Це ще й місце, де підприємці можуть знайти багато корисної та актуальної бізнес-інформації, найпопулярніші та найвигідніші бізнес-ідеї, ознайомитися з бізнес-планами та брати участь у живому спілкуванні один з одним у Бізнес Клубі підприємців України №1. Іншими словами, ще однією нашою метою є надання інтернет-майданчика для формування Спільноти підприємців України. І цим наші цілі не обмежуються. У нас у планах ще надання багатьох цікавих і корисних сервісів для підприємців і бізнесу.

Таким чином, з одного боку, БізнесМаркет вийшов на дуже конкурентні інтернет-ринки (дошки оголошень, , бізнес-ідеї, бізнес-плани, бізнес-клуби тощо), а з іншого – за рахунок надання комплексу сервісів, концентрації цільової аудиторії та формату наданих можливостей, ми знайшли і зайняли відносно вільні ніші в цих ринках. І сподіваємося, що такий майданчик для бізнесу як БізнесМаркет, сподобається Користувачам і буде популярним серед підприємців і бізнесу.

Схожих прикладів, коли навіть найпопулярніші та найуспішніші бізнес-ідеї можна використовувати в окремих нішах на масових ринках, можна навести ще багато. Просто ці ринкові ніші потрібно шукати та докладати зусиль, щоб запропонувати споживачам товари та послуги, які будуть їм цікаві.

Чому популярні та успішні ідеї для бізнесу не працюють?

Іноді, у спілкуванні з підприємцями можна зустріти думку, що багато популярних бізнес-ідей вже не працюють, і на традиційних ринках складно заробити гроші. Частково, це справді так. Як говорить стара індіанська мудрість: “якщо кінь здох – злазь і шукай іншого коня”. Але деякі підприємці натомість намагаються проводити наради, де обговорюють, як пожвавити дохлого коня, замість того, щоб шукати нову ідею для бізнесу та реальні способи заробітку.

Деякі ринки вже настільки насичені гравцями та досягли меж ємності, що новим компаніям практично неможливо на них зайти. У певних випадках мають місце ті недоліки популярних ідей, про які ми говорили вище. Також, молоді та підприємці-початківці не завжди мають достатню компетенцію та досвід, щоб успішно реалізувати якийсь проект. Причин, насправді, може бути багато.

Дійсно, як це не парадоксально, але використовувати найпопулярніші та найуспішніші бізнес-ідеї якраз складно через їх популярність. І в цьому плані, нові та ще не розкручені ідеї для бізнесу набагато перспективніші. Щоправда, знайти такі ідеї та проекти набагато складніше. Але в популярних бізнесах є ще один позитивний момент, який потрібно використовувати, щоб не зіткнутися із ситуацією, коли проект “не злітає”. Це – бізнес-консалтинг.

Що необхідно, щоб ідея могла запрацювати?

Завдяки тому, що в популярних бізнесах задіяна дуже велика кількість людей, тут легше знайти експертів, партнерів і досвідчених підприємців, які могли б підказати або направити новачків. По суті, йдеться про звичайний бізнес-консалтинг. Що стосується популярних і масових бізнесів, то, перш ніж стрімголов бігти і намагатися штурмувати ринки, буде не зайвим поспілкуватися та проконсультуватися з досвідченішими колегами.

У нас у країні, на жаль, поки що не сильно розвинена культура та традиції консалтингу в бізнесі. Молоді підприємці-початківці не розуміють, чому такі послуги можуть бути платними. Для багатьох ще не сформувалося сприйняття, що, наприклад, година спілкування з професіоналом в якійсь сфері бізнесу може коштувати грошей. І до того, іноді досить не малих.

Але отримати корисну пораду і бізнес-консультацію можна не лише за гроші. Одна з причин, через яку ми на базі БізнесМаркет вирішили надавати функціональність для живого спілкування підприємців – це саме бажання надати можливість формування Спільноти підприємців України. Бізнес Клуб підприємців, який реалізований на сайті БізнесМаркет, дає можливість ставити будь-які запитання, пов’язані з бізнесом і отримувати на них компетентні та професійні відповіді від своїх колег або експертів сервісу.

Також, у Користувачів БізнесМаркет є можливість самостійно розмістити будь-яку бізнес-ідею на сайті, щоб докладно та всебічно її обговорити з іншими підприємцями. Крім цього, якщо в Користувачів буде потреба в бізнес-консультуванні з якихось питань, у яких творці БізнесМаркету мають досвід і професійну компетенцію, ми готові також ділитися своїми знаннями та інформацією. При цьому, абсолютно безкоштовно.

Насправді, в Україні ще дуже мало ресурсів, де підприємці з абсолютно різних сфер бізнесу та з усієї території країни могли б в одному місці обговорювати нагальні проблеми та теми для бізнесу. Розраховуємо, що БізнесМаркет стане саме таким майданчиком для бізнесу, де зможуть зібратися всі активні та успішні люди, які прагнуть чогось досягти в житті та не проти поділитися своїми знаннями з іншими. Профільні та компетентні дискусії, обмін знаннями та досвідом буде корисним для кожного учасника. Це якраз той випадок, коли ефект синергії може збільшувати користь і вигоду для всіх зацікавлених сторін. Реєструйтесь на сайті та беріть участь в житті Спільноти підприємців України. Ми всі разом можемо брати участь у його створенні.


Список найуспішніших і найпопулярніших бізнес-ідей

Кращі бізнес-ідеї

Ну, а тепер те, заради чого багато хто прийшов на цю сторінку — популярні та успішні ідеї для бізнесу. Ми постаралися відібрати для вас найцікавіші та реальні ідеї, які, на наш погляд, гідні бути в такому переліку. Цей список не претендує на якусь унікальність або сильну докладність. Подібних каталогів «ТОП10...20...50...100...1000 ідей для бізнесу" в інтернеті існує дуже багато. І ми з великою часткою іронії використали в заголовку роки 2020…2021…2022…

Якщо ви прочитали всю статтю, то розумієте, що це не важливо при виборі та пошуку ідей для власної справи. Серед масових бізнесів, насправді, вкрай складно знайти або придумати щось нове. Тому в більшості випадків, якісь ідеї ви зустрінете не вперше. Але при складанні цього переліку ми намагалися включати до нього тільки ті проекти, які дійсно заслуговують на увагу і можуть бути реально використані для заробітку. Для вашої зручності розподілили бізнес-ідеї на групи. Щоб побачити всі ідеї в кожній групі, натисніть посилання "Читати далі...".

Найпопулярніші ідеї для бізнесу в інтернеті

Бізнес в інтернеті, на нашу думку, зростатиме з кожним роком дедалі більше. На даний момент не видно меж обсягу цього ринку, якщо говорити загалом про Мережу. Звичайно, деякі напрямки інтернет-бізнесу вже стали дуже популярними та конкурентними ринками. Але з кожним роком з'являються нові та нові сегменти і види діяльності, котрі можуть приносити дохід в інтернеті.

Ідея №1: інтернет-магазин або онлайн-торгівля, дропшипінг

Вам не обов'язково бути великим гіпермаркетом, щоб створити власний онлайн-магазин. Неважливо, чи ви продаєте безпосередньо покупцям, чи використовуєте дропшипінг, для початку потрібно створити інтернет-магазин і мати хорошу систему управління для онлайн-торгівлі. Можете реалізувати свої товари або продукцію від постачальників певної ніші. Як ідея для бізнесу вдома, якщо ви вмієте робити щось своїми руками - можете торгувати своїми саморобними виробами і мати хороший прибуток на своєму хобі.

Ідея №2: страховий брокер онлайн

Створюєте сайт із калькулятором розрахунку вартості різних страховок і продаєте їх через інтернет з подальшою доставкою кур'єром паперових документів. Звичайно, у цьому виді бізнесу доведеться тісно співпрацювати з різними страховими компаніями та розбиратись у цій тематиці.

Ідея №3: консультант з роздрібного онлайн-продажу

Якщо ви добре розумієтеся на процесі роботи інтернет-магазину і знаєте його недоліки, можете допомагати іншим людям, поки їх онлайн-бізнес не стане успішним. Сприяйте клієнтам у створенні та поліпшенні їх магазинів, радьте, як зробити найкраще фото товару та написати відповідний опис. Також ви можете навчити власників онлайн-бізнесу, як використовувати соціальні мережі для просування своїх магазинів і як зробити так, щоб їх товар рекомендували в публікаціях і продажі збільшувалися.

Детальніше ▼


Найпопулярніші ідеї для бізнесу вдома

Заробіток вдома може бути як додатковим джерелом доходу, так і стати основним видом підприємницької діяльності. Багато підприємців починали свій бізнес у гаражі або форматі домашнього заняття. І зі зростанням продажів або кількості наданих послуг переходили до створення компанії. Однією з важливих переваг домашнього бізнесу є те, що його можна почати з мінімальними вкладеннями та з нуля.

Ідея №26: нагляд за дітьми або послуги няні

Для того, щоб розпочати бізнес з нагляду за дітьми в себе вдома, потрібно просто мати деякий досвід у роботі з дітлахами та безпечну домашню обстановку. У більшості випадків вам не знадобиться спеціальна ліцензія для роботи нянькою в себе вдома (але рекомендації, звичайно, будуть плюсом), якщо кількість дітей не перевищує певну цифру. Зараз все більше батьків повинні проводити на роботі багато часу, тому послуга нагляду за дітьми вдома може стати чудовою ідеєю для свого малого бізнесу, при цьому ви зможете приділяти час і своїм дітям теж.

Ідея №27: приготування їжі для офісів

Можете скористатися ідеєю для малого бізнесу, пов'язаного з приготуванням обідів або іншої їжі для офісів. Незважаючи на те, що сьогодні багато різних ресторанчиків і кав'ярень, ви можете запропонувати нижчі ціни та кращу якість домашнього харчування для офісних співробітників. Це не тільки цікава ідея для бізнесу з нуля, яка допоможе добре заробляти, роблячи те, що любите, а й чудовий спосіб випробувати свої кулінарні таланти, перш ніж інвестувати в створення повноцінного ресторанчика. Але спершу потрібно буде більше дізнатися про закони, які регулюють приготування їжі в домашніх умовах на продаж, а вони досить суворі, а також про відповідні медичні книжки в персоналу.

Ідея №28: послуги персонального кухаря

Ще один варіант бізнесу, пов'язаного з приготуванням їжі. Якщо вам подобається готувати, але ви не обов'язково хочете відкривати цілий ресторан, можете стати персональним шефом-кухарем і готувати для клієнта або клієнтів у себе або в нього вдома, реалізувавши нову ідею для бізнесу.

Детальніше ▼


Найпопулярніші бізнес-ідеї в сфері послуг

Сфера послуг сама по собі дуже велика. Якщо вам вдасться знайти вільну ринкову нішу та надавати затребувані послуги, то дохід вам гарантований. Як правило, бізнес у сфері послуг можна починати з невеликими вкладеннями, а дохідність буває навіть вищою, ніж у торгівлі. Також, зазвичай, послуги добре масштабуються. Тому ви можете надавати їх індивідуально, а можете створити цілу компанію.

Ідея №43: підстригання газонів

Ніхто не любить домашніх справ. У приватних будинках одним із завдань домашнього господарства є догляд за територією. Можна почати пропонувати сусідам у вашій околиці послуги з догляду за газонами в якості ідеї для бізнесу. Вам знадобиться тільки газонокосарка та машина, щоб можна було легко дістатися до потрібного місця.

Ідея №44: послуги за дорученням

Ділові люди дуже часто потребують допомоги для виконання щоденних турбот. Тому організувавши сервіс за дорученням, ви зможете брати гроші за такі послуги, як закупівля в магазині, доставка речей у хімчистку та інші дрібні підробітки. А одним із найяскравіших прикладів бізнесу, який можна зробити на організації виконання доручень інших людей, це сервіс "Кабанчик". Відмінна бізнес-ідея, яку можна за аналогією реалізувати в багатьох інших сферах життя.

Ідея №45: організація весіль і урочистих заходів

Якщо вам подобається організовувати та планувати події, скористайтеся такою ідеєю для бізнесу з нуля, як проведення весільної компанії або організація інших урочистих подій. Здебільшого вам потрібно буде займатися плануванням і допомагати з різними постачальниками та підрядниками. Якщо ви заробите репутацію пунктуального та виконавчого організатора, то у вас не буде відбою на замовлення. А в подальшому можна ще розширити діяльність з організації різних івентів і семінарів для бізнесу.

Детальніше ▼


Найпопулярніші бізнес-ідеї виробництва

Бізнес-ідеї для виробництва, як правило, пов'язані з вже серйознішими інвестиціями. Хоча багато залежить від того, що саме виробляти. Серед популярних бізнес-ідей виробництва можна знайти і такі, які можна реалізувати просто в себе в гаражі.

Ідея №110: виробництво тротуарної плитки

Виробляти тротуарну плитку досить просто. Дрібні виробництва бруківки, бордюрів тощо відкриваються локально там, де є попит. Для виробництва потрібно невелика площа 20-50 м2. Підійде гараж або старий цех. Наявність світла та води обов'язкова.

Ідея №111: виробництво фасадного каменю (люмобетону)

Виробництво оздоблювальних матеріалів, як і раніше, залишається актуальною бізнес-ідеєю. Люмобетон – це оригінальний декоративний камінь для облицювання фасадів будівель. Матеріал чудово підходить для облицювання не тільки з вулиці, а й усередині приміщень: каміни, барні стійки, декор стін. Камінь Люмобетон відрізняється від звичайних оздоблювальних матеріалів оригінальною властивістю – світитися в темряві.

Ідея №112: виробництво та продаж спецодягу

Спецодяг необхідний працівникам медичних установ, правоохоронних органів, пожежникам і представникам інших професій. Багато великих компаній прагнуть підкреслити корпоративний стиль за допомогою введення уніформи. З розширенням сфери послуг обсяги продажу робочого одягу стрімко збільшуються, і бізнес-ідея відкриття виробництва спецодягу, безсумнівно, має всі шанси на успіх. На виготовленні та продажу подібної продукції можна непогано заробляти.

Детальніше ▼


Найпопулярніші бізнес-ідеї в сфері торгівлі

Бізнес-ідеї в сфері торгівлі, мабуть, найпоширеніші. Звісно, сам процес торгівлі не можна назвати чимось оригінальним. Питання полягає лише в тому – чим торгувати. Ті підприємці, котрі вміють стежити за популярними трендами, зазвичай знімають вершки на продажі товарів.

Ідея №120: продаж вугілля дрібними партіями в роздріб

Сенс у підприємництві такий - вугілля закуповується у великого постачальника і продається для приватного сектора від 1 тонни або фасується мішками. Для бізнесу потрібне приміщення – гаражі, база, відкритий майданчик для завантаження авто, тепле приміщення для ремонту автомобіля, якщо потрібно. Конвеєрні ваги – для зважування.

Ідея №121: продаж одягу секонд-хенд

Продаж одягу секонд-хенд не потребує особливих капіталовкладень. Більше того, це одна з небагатьох сфер, у якій вкладені інвестиції повертаються швидко, а націнка становить понад 100%. Справа в тому, що на складах речі купуються на вагу, потім оцінюються і вже виставляються на продаж поштучно.

Ідея №122: купівля та перепродаж майна з торгів і аукціонів з банкрутства

Детальний аналіз перспективних ідей для бізнесу показує, що в умовах нестабільної економіки особливу увагу необхідно приділити питанням реалізації конфіскованих речей, обладнання, нерухомості тощо. Торги та аукціони з продажу майна боржників, при правильному підході, можуть стати для вас справжнім Клондайком. Нерідко на таких торгах можна купити цінне майно, яке згодом можна перепродати з величезною прибутком.

Детальніше ▼


Найпопулярніші бізнес-ідеї в нерухомості

Нерухомість завжди була об'єктом інвестицій та комерційної діяльності. Ті, хто розуміє, що нерухомість - це такий самий інструмент у бізнесі, як і інші комерційні об'єкти, знають, що ціна на нерухомість може змінюватися. І для одних нерухомість є пасивом, а для інших - джерелом доходу. У сфері нерухомості також є популярні та успішні бізнес-ідеї, які можуть приносити дохід. А в деяких випадках, навіть із мінімальними вкладеннями в такий бізнес.

Ідея №131: створення архітектурного бюро

Створення Архітектурного бюро — це шанс побудувати досить високорентабельний бізнес, здатний принести гарний дохід. Сучасні бюро створюють масштабні проекти, які реалізують не лише в Україні, а й за кордоном. Кількість людей, які бажають побудувати якісні сучасні котеджі та створити затишок у своїх квартирах, стабільно зростає. І якісні послуги в цій сфері завжди будуть користуватися попитом.